Lampadario PC071 Lampadario a spirale di lusso creativu di lussu cuncepitu persunalizatu

Breve descrizzione:

Lampadario PC071

Lampadario a spirale di cuncepimentu persunalizatu di lussu di luce

Diametru: 600-1500mm

Altezza: 40-80 mm

Culore: titaniu tiratu

Materiale: acciaio inox + Cristallo

Sorgente luminosa: lampadina E14

Applicazione: 15-40 metri quadrati


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Lampadario PC071

Lampadario a spirale di cuncepimentu persunalizatu di lussu di luce

Diametru: 600-1500mm

Altezza: 40-80 mm

Culore: titaniu tiratu

Materiale: acciaio inox + Cristallo

Sorgente luminosa: lampadina E14

Applicazione: 15-40 metri quadrati

 

 

Dimensioni è fonti di luce

Pudemu fà a dimensione di un candelabru chì ti piace più chjucu o più grande per adattassi perfettamente à a vostra stanza. Di conseguenza, pudete avè una "famiglia" di candelabru cumpleta in diverse dimensioni.

Culore di parti di cristallu è di vetru

Pudemu culurisce qualsiasi cristallu è vetru parte di u nostru candelabru. Ci hè dui modi primari di culore. U primu hè una placcatura chì crea belli culori riflettenti ma hè limitata in e pussibilità di culore. I culori placcati cumunimenti usati sò grisgiu fumu, ambra, cognac è ​​champagne. A seconda opzione hè a pittura, in ogni modu, ci permette di currisponde esattamente à qualsiasi tonalità di ogni culore in a vostra stanza, moquette, mobili, soffittu ecc.

Forme di cristallu

Amandule, pendalogue, gocce, prismi, ottagoni, sfere di raut è più forme di cristallu sò dispunibuli per voi. Ci hè parechje forme di cristallu chì pudemu aduprà per persunalizà u vostru candelabru è dà un toccu unicu è persunale.

Finitu di parti metalliche

E parti metalliche principali di un candelabru includenu a struttura di u quadru, u baldacchinu di u tettu, a catena, u portacandele, è ancu e parti di cunnessione. Simile à i cristalli, ci sò dui modi principali di finisce e parti metalliche, galvanoplastia è pittura. Pudemu uttene praticamente qualsiasi culore di u metallu ma i culori più tipichi di u metalu includenu doratu, cromatu, neru, bronzu, nichel spazzolatu, ottone spazzolatu è culori antichi.

 

CUMU CURA DI L'ILUMINAZIONE CUN FINITURA METALLICA È VETRO O ACRILICA

Per mantene a bellezza di a vostra illuminazione di lussu, ricumandemu e seguenti linee guida semplici. Quandu si pulisce una lampada, assicuratevi di staccà prima u cavu d'alimentazione. Assicuratevi sempre chì spray o liquidi ùn ponu micca entre in i raccordi di a lampada.

 

PULIZIA E MANUTENZIONE

Per a manutenzione generale, spolverate periodicamente a vostra illuminazione cù un spolveru di piume o un pannu morbidu pulitu, preferibilmente settimanale.

VETRU

Ùn aduprate mai materiali abrasivi per a pulizia di u vetru perchè ponu causà graffi. Aduprate soluzioni di pulizia di vetru adatte è un pannu in microfibra. Se state aduprendu un pulitore chimicu, fate attenzione à ùn versallu nantu à alcuna di e finiture metalliche circostanti. Dopu avè asciugatu cù un pannu morbidu, pudete aduprà un pezzu di ghjurnale sgualcitu per dà à u vetru aghjustatu lustru è scintillu.







  • Precedente:
  • Next:

  • Lasciate u Vostru Messaghju

    Scrivi quì u to missaghju è mandatelu
    Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Lasciate u Vostru Messaghju

    Scrivi quì u to missaghju è mandatelu